Mamy coś nowego czy nie nowego – abonament na pakiet dietafitness na miesiące opiszmy tu co o tym myślimy

By admin2 komentarze
Advertisment

Zwykle nie pisze się o produkcie Abonament na pakiet dietafitness na miesiące. I to nie musi dziwić, bo muszą być bardziej interesujące tematy. Jednakże my uczynimy wyjątek od tej reguły i poruszymy ów chyba interesujący temat.
Dieta oznacza inaczej kontrolę nad ilością i jakością zjadanych pokarmów oraz płynów, a nie tylko zmniejsza odżywianie. Odpowiednio obrana dieta dostarcza witalność i dobrą kondycję, wspomaga utrzymać właściwą masę ciała i smukłą sylwetkę, opóźnia procesy starzenia, zapobiega chorobom, pozwala pokonywać różne dolegliwości.
No to opiszmy abonament na pakiet dietafitness na miesiące.
  Opis

Indywidualny 3-miesięczny plan diety i fitness Vitalia
Chcesz schudnąć racjonalnie i skutecznie oraz wymodelować swoja sylwetkę? Wybierz usługę 1-miesięcznego dostępu do pakietu: planu indywidualnej diety i zestawu ćwiczeń. Otrzymasz indywidualnie dopasowany jadłospis i skorelowany z nim plan fitness, a osobisty dietetyk, psycholog i trener będą służyć Ci pomocą we wszelkich sytuacjach kryzysowych.
 
Kupując tę usługę otrzymasz dwa produkty w jednym:
 

Indywidualnie przygotowany plan diety

1-miesięczny dostęp do indywidualnie przygotowanego dla Ciebie jadłospisu, ułożonego na podstawie Twoich preferencji i ulubionych dań

nielimitowany kontakt z dietetykiem (przez mail i czat) i psychologiem (mail)

możliwość stworzenia listy zakupów, którą możesz wydrukować albo przesłać do telefonu

mobilny dostęp z komórki przy pomocy aplikacji na system Android

przepisy ze zdjęciami krok po kroku, zawierającymi dokładne instrukcje przygotowania proponowanych potraw

możliwość wymiany potraw na odmienne ulubione

funkcję kontroli spożycia płynów i pór posiłków, wykres postępów oraz dużo innych udogodnień

dostęp do narzędzi motywacyjnych i największej w Polsce społeczności osób odchudzajacych się.

 
 

Indywidualnie opracowany plan fitness

1-miesięczny dostęp online do indywidualnego planu fitness przygotowanego poprzez Twojego osobistego trenera

możliwość wymiany ćwiczeń na inne, bardziej pasujące

nielimitowany kontakt z osobistym trenerem poprzez e-mail

wizualizacje (animacje) ćwiczeń wraz opisem ich wykonania

mobilny dostęp do planu ćwiczeń poprzez swój telefon

możliwość dołączenia swojej ulubionej muzyki jako podkład do ćwiczeń z lektorem

funkcjonalność umożliwiającą zgranie indywidualnego treningu na odtwarzacz plików MP3

wykresy postępów oraz oceny i podsumowania treningów.

 
 
 
Po zakupie, bez żadnych dopłat, możesz wybrać 1 z 6 planów diety i 1 z 3 planów fitness.
 
Plany diet do wyboru zawarte w pakiecie:

Dieta Smacznie Dopasowana (http://vitalia.pl/index.php/mid/42/fid/259/odchudzanie/diety/page_id/12) – właściwa dieta przeznaczona dla zdrowych osób, majacych dość restrykcyjnych diet i ciągłego uczucia głodu. Może być komponowana z różnorodnych, smacznych i zdrowych produktów i potraw.

Dieta Vitalekka (http://vitalia.pl/index.php/mid/42/fid/259/odchudzanie/diety/page_id/15) – właściwa dieta przeznaczona dla osób chcacych szczególnie dbać o niską zawartość tluszczu i cholesterolu w diecie. Vitalekka to także głównie lekkie gotowane posiłki, zachowujące jednocześnie bogactwo smaku. Dostarcza wszystkich niezbędnych składników odżywczych.

Dieta Siła Błonnika (http://vitalia.pl/index.php/mid/42/fid/259/odchudzanie/diety/page_id/18) – skoro uczucie głodu wydaje się Tobie nie do pokonania podczas stosowania diety odchudzającej, ów plan diety może być odpowiednim wyborem. Właściwa dieta może być pełna produktów bogatych w błonnik, owoce i warzywa – o 25% więcej niż w pozostałych planach. Dodatkowo wpływa korzystnie na równowagę układu trawienia.

Dieta Zdrowe Serce (http://vitalia.pl/index.php/mid/42/fid/259/odchudzanie/diety/page_id/25) – skoro chcesz zmniejszyć ryzyko chorób serca i ilość tłuszczu i soli w diecie, wybierz ów plan. Właściwa dieta może być pełna produktów pełnoziarnistych, warzyw i owoców. Skutecznie pomoże obniżyć zły i podnieść dobry cholesterol.

Dieta Rzucam Palenie (http://vitalia.pl/index.php/mid/42/fid/259/odchudzanie/diety/page_id/36) – pozwala na odzwyczajenie się od nikotyny bez przybierania na wadze i zmniejsza uporczywe uczucie głodu pomiędzy posiłkami. Może być również bogata w antyoksydanty zawarte w owocach i warzywach i skomponowana z różnorodnych i smacznych produktów.

Dieta Trzymaj Wagę (http://vitalia.pl/index.php/mid/42/fid/259/odchudzanie/diety/page_id/55) – właściwa dieta stabilizacyjna przeznaczona dla osób, które osiągnęły zatem już swój cel odchudzania i boją się efektu jo-jo.

 
Plany fitness do wyboru zawarte w pakiecie:
 

Fat Free (http://vitalia.pl/index.php/mid/42/fid/259/odchudzanie/diety/page_id/82) – z tym planem podkręcisz swój metabolizm do pełnej mocy spalania tłuszczu – poczujesz na własnej skórze, jak pozbywasz się zbędnego balastu. Plan Fat Free posiada dodatkowe bezpłatne rozszerzenie AntyCellulit, czyli przeciwdziałanie skórce pomarańczowej.

Sylwetka360 (http://vitalia.pl/index.php/mid/42/fid/259/odchudzanie/diety/page_id/78) – zawiera ćwiczenia na wszystkie partie ciała, ze szczególnym naciskiem na wybrane poprzez Ciebie partie mięśni, np. ABS czyli uda, brzuch i pośladki. Opcje te możesz wybrać za darmo w procesie dopasowania planu fitness po zakupie.

FitMama (http://vitalia.pl/index.php/mid/42/fid/259/odchudzanie/diety/page_id/83) – pomoże Ci bezpiecznie wrócić do pełnej sprawności po ciąży i zrzucić zbędne kilogramy. To także idealne rozwiązanie dla zapracowanych mam.

 
 
Więcej informacji o produkcie będącym przedmiotem niniejszej oferty można znaleźć pod adresem:http://vitalia.pl/index.php/mid/67/fid/1301/odchudzanie/diety
 
Vitalia.pl to nr 1 w odchudzaniu w Polsce. Dietetycy serwisu w ciągu 7 lat funkcjonowania firmy odchudzili ponad 60 tys. osób. Zostań członkiem tej niezwykłej społeczności – schudnij wspólnie z nami i zmień swoje nawyki żywieniowe na lepsze.
 
Uwaga! Stworzenie odpowiednio zbilansowanej diety wymaga wykorzystania wszystkich rodzajów składników odżywczych, obecnych w piramidzie żywieniowej. Plan treningowy przeznaczony może być dla osób zdrowych, nie mających przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania ćwiczeń fizycznych. Jeśli masz wątpliwości czy może nasze diety albo ćwiczenia sa dla Ciebie skontaktuj się przed zakupem z działem pomocy (pomoc@vitalia.pl).

Jak mowi jeden bohater filmu: szczupłym to również każden jeden chciałby być tylko- naprawdę odchudzić się to również nie ma- komu. W Internecie może być dużo złych rad dotyczących jedzenia przed treningiem. Dużo osób uważa, że nie powinno się jeść przed ćwiczeniami, bo jesteśmy w stanie mieć skurcze, lub mdłości. Z drugiej strony pewna część osób nie je przed treningiem, bo ich zdaniem spala się wtenczas więcej kalorii. Niektórzy sportowcy uważają, że gdy nie jedzą przed treningiem, to również mają więcej energii, bo nie marnują jej na procesy trawienne. Niestety wszystkie te przekonania sa kłamstwem. Prawda może być taka, że potrzebujesz dodatkowej energii podczas wykonywania jakichkolwiek ćwiczeń. To również ile uda Ci się spalić zależy od tego, co zjadłaś, gdy i ile minęło od posiłku.
I i dlatego właściwa dieta może być tak ważna dla organizmu. Właściwa dieta powinna składać się z co najmniej pieciu małych posiłków dziennie, my tymczasem jadamy trzy najważniejsze posiłki i mnóstwo przekasek. To również one są naszym największym wrogiem. Jeśli chcemy skutecznie schudnąć powinniśmy opracować dla siebie racjonalny jadłospis, dzienna wartość kaloryczna dla mlodej aktywnej kobiety to również 1500 kcal, jeśli nieustannie będziemy przekraczać ów poziom to również efektem będzie nadwaga. Właściwa dieta i liczenie kalorii to również nie może być nadto skomplikowana sprawa, bez wiekszych problemów dostępne są tabele kaloryczne przedstawiające wartość energetyczną najważniejszych składników i potraw.
Na koniec napiszemy w temacie odchudzania.Głównym problemem zdrowego odchudzania się może być połączenie odpowiedniego treningu z odpowiednią dietą. O ile znalezienie adekwatnej diety nie stanowi problemu- nie musimy, a także nie powinniśmy, stosować tutaj drakońskich metod typu 1 posiłek dziennie, 1000 kalorii dziennie etc., a jedynie pamiętać o regularnych malych posiłkach i unikaniu fast foodów, slodkich napojów gazowanych, tlustych przekąsek i innych rzeczy tuczących. Ważne może być również, by jeść przynajmniej 5 posiłków dziennie. Priorytetem może być to, by nigdy nie być głodnym ani przejedzonym.Należy zadbać o odpowiednią ilość i kompozycję białek, tłuszczy roślinnych (zdrowszych od tluszczy zwierzęcych), witamin i minerałów, błonnika i węglowodanów, ktore w połączeniu z bieganiem są niezbędne by schudnąć. O aż tyle adekwatny trening może być zatem już trudniejszy do wyznaczenia. Po pierwsze należy poznać swój organizm- do czego może być on zdolny, jakie grupy mięśniowe wymagaja pracy, jaką intensywność treningu powinno się przyjąć. Do południa jedz jak król, po południu jak żebrak. W pierwszej połowie dnia, kiedy jesteśmy bardziej aktywni nasz organizm pracuje na wyższych obrotach i mamy lepszy metabolizm, szybciej zatem jesteśmy w stanie spalić ewentualną nadwyżkę energii. I dlatego zjedz solidne śniadanie i II śniadanie i obiad. Po południu natomiast niewielką przekąskę i lekka kolację. Pij więcej niż dyktuje pragnienie. Najlepiej 1,5-2 litrów plynów, czyli 6-8 szklanek dziennie, oprócz kawy i mocnej herbaty. To również ważne, bo jedynie bardzo dobrze nawodniony organizm może efektywnie spalać tłuszcz. Skoro do tej pory piłaś niewiele plynów, stopniowo i powoli przyzwyczajaj się picia wody (lub herbatek owocowych i ziołowych). Najpierw wypij pół litra wody do południa i drugie pół po poludniu, a wieczorem szklankę ulubionej herbatki ziołowej, np. mięty z cytrynką. By bardzo dobrze nawodnić organizm, pij zawsze powoli, małymi łyczkami.

Advertisment
Uncategorized

2 komentarze to “Mamy coś nowego czy nie nowego – abonament na pakiet dietafitness na miesiące opiszmy tu co o tym myślimy”

  1. gwiazdka_Keno napisał(a):

    Ani nie namawiam ani nie zniechęcał bym do tego produktu Abonament. Zwyczajnie Nie mam zdania, bo do tej pory nie nie miałam okazji. Jak poradzić sobie z poczuciem głodu?Ja niestety nie potrafiłam zapanować nad głodem. Ważyłam 15 kg więcej, niż teraz.Mam zespół policystycznych jajników.Oprócz tego inną chorobę, o której nie wspomnę.Brałam leki, po ktorych porządnie się tyło.Nie odbieraj ludziom szansy na ludzkie zdrowie i szczupłą sylwetkę.To jesteśmy w stanie dietetyk uznał, że utrzymująca się otyłość może być czymś gorszym, niż ów lek.

  2. Cela Rolińska napisał(a):

    Wydaje się, że każdy to także wie, ale warto to także powtórzyć jeszcze. Ważne też, by uświadomić sobie, że prawidlowe i skuteczne odchudzanie to także proces powolny i wymagający nie jedynie dużego wysiłku i silnej woli, ale również sporej wiedzy Co należy robić by nie utyć? Gdy czujesz glód – umyj zeby. Dowiedziono, że nagła zmiana smaku w ustach sprawia, że do mózgu dochodzi sygnał o sytości.

Blue Taste Theme created by Jabox